close
دانلود آهنگ جدید
حرکات عالی برای کاهش وزن
loading...

مجله یافان-جدید ترین اس ام اس و مطالب جالب وخواندنی

8 حرکت عالی برای کاهش وزنشخصی كه اضافه وزن چندان زیادی ندارد، برای كم كردن وزن می‌تواند در كلاس‌های ورزشی ثبت‌نام كند و با استفاده از دستگاه‌های موجود در باشگاه و تمرین‌های بدنی ساده، وزن خود را پایین بیاورد اما این كار برای فردی كه مبتلا به اضافه وزن بالاست، چندان آسان نیست... این افراد اعتماد به‌ نفس كافی برای حضور در اجتماع و گروه‌های ورزشی را ندارند و دستگاه‌های موجود در باشگاه‌ها نیز مناسب كم كردن وزن خیلی بالا نیست. كسانی كه اضافه وزن زیادی دارند،…

بسته کسب درآمد با تخفیف ویژه

جدید ترین مطالب مجله یافان
عکس های جدید و شخصی صدف طاهریان
تاریخ : جمعه 02 بهمن 1394
سحر قریشی با چهره ای کتک خورده+عکس
تاریخ : جمعه 02 بهمن 1394
نقشه ضد دراگون تاون هال ۸ کلش اف کلنز
تاریخ : پنجشنبه 01 بهمن 1394
مپ وار تاون هال 10 قوی
تاریخ : پنجشنبه 01 بهمن 1394
ابزار ذکر ایام هفته+کد
تاریخ : یکشنبه 27 دی 1394
معرفی آیفون 7 +شکل آن
تاریخ : پنجشنبه 05 آذر 1394
بزرگترین کباب بناب-کباب ۵ متری
تاریخ : پنجشنبه 05 آذر 1394
مدل شال و کلاه بافتنی دخترانه جدید
تاریخ : یکشنبه 01 آذر 1394
لباس مجلسی شیک
تاریخ : شنبه 30 آبان 1394
جدیدترین عکس های سمیرا حسینی
تاریخ : پنجشنبه 28 آبان 1394
مدل های جدید تزیین منزل همراه با چوب
تاریخ : چهارشنبه 27 آبان 1394
روش هایی برای زیبا شدن لب
تاریخ : چهارشنبه 27 آبان 1394
طرز تهیه سالاد ایتالیایی با مرغ
تاریخ : دوشنبه 25 آبان 1394
عکس نوشته های زیبای عاشقانه
تاریخ : شنبه 23 آبان 1394
مبارزه با خستگی بعد از ناهار
تاریخ : پنجشنبه 21 آبان 1394
آموزش ساخت ربات در تلگرام
تاریخ : پنجشنبه 21 آبان 1394
آموزش Paint ویندوز
تاریخ : چهارشنبه 20 آبان 1394
چگونه شبکه وای فای WPA و WPA2 را هک کنیم؟
تاریخ : سه شنبه 19 آبان 1394
بسته کسب درآمد با تخفیف ویژه

yfun بازدید : 301 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات ()

8 حرکت عالی برای کاهش وزن
شخصی كه اضافه وزن چندان زیادی ندارد، برای كم كردن وزن می‌تواند در كلاس‌های ورزشی ثبت‌نام كند و با استفاده از دستگاه‌های موجود در باشگاه و تمرین‌های بدنی ساده، وزن خود را پایین بیاورد اما این كار برای فردی كه مبتلا به اضافه وزن بالاست، چندان آسان نیست...


این افراد اعتماد به‌ نفس كافی برای حضور در اجتماع و گروه‌های ورزشی را ندارند و دستگاه‌های موجود در باشگاه‌ها نیز مناسب كم كردن وزن خیلی بالا نیست. كسانی كه اضافه وزن زیادی دارند، ابتدا باید چربی بسوزانند و بعد ماهیچه‌هایشان را تقویت كنند. برای این كار تمرین‌هایی وجود دارد كه انجام آنها حتی در خانه نیز امكان‌پذیر است.

 

توصیه می‌كنیم هر یك از این تمرین‌ها را فقط یك بار انجام دهید و بعد 48 ساعت صبر كنید. اگر طی این مدت دچار مشكل نشدید، انجام تمرین‌ها را دوباره آغاز كنید. ابتدا تمرین‌ها را 3 تا 4 مرتبه در هفته انجام دهید. بعد برای اینكه كالری بیشتری بسوزانید، تمرین‌های مختلف را به فاصله 30 تا 60 ثانیه پشت هم تكرار كنید.

 

تمرین شماره 1
تقویت عضلات كمر
پاها را به عرض شانه باز كنید و در هر دست وزنه‌ای سبك بگیرید. آرنج‌هایتان را خم و بدنتان را به سمت جلو متمایل كنید و باسن را عقب بدهید. حالا درحالی كه نفستان را بیرون می‌دهید، وزنه‌ها را به زمین برسانید و دوباره به حالت اول برگردید. دوباره از بینی هوا را به داخل بکشید.

تمرین شماره 2
تقویت عضله چهار سر ران
سر پا بایستید. پاها را به عرض شانه باز و زانوی چپتان را خم كنید. تا جای ممكن زانو را بالا بیاورید و دوباره روی زمین بگذارید. این حركت را بعد از 15 تا 20 بار تكرار و استراحتی 30 تا 60 ثانیه‌ای، با پای راستتان تكرار كنید.

تمرین شماره 3
تقویت عضلات قفسه سینه
مقابل دیوار بایستید. دست‌ها را به عرض شانه باز كنید و پاها را به هم بچسبانید. آرنجتان را خم كنید و به سمت جلو متمایل شوید تا جایی كه صورتتان به دیوار بچسبد. در این حالت هوا را از بینی به داخل بكشید بعد دوباره در حالی كه نفستان را بیرون می‌دهید، با فشار دست‌ها از دیوار فاصله بگیرید.

تمرین شماره 4
تقویت عضله دو سر
پاها را به عرض شانه باز كنید و در هر دست یك وزنه بگیرید. درحالی كه هوا را داخل بینی می‌كشید، هر دو آرنج را خم كنید و دست‌ها را بالا بیاورید. درحالی كه نفس را بیرون می‌دهید دست‌ها را به حالت اول بازگردانید. بعد از هر 12 تكرار، این تمرین 30 تا 60 ثانیه استراحت كنید و ست بعدی را انجام دهید.

تمرین شماره 5
تقویت عضلات شانه
روی صندلی بنشینید. دست‌ها را از آرنج خم كنید و به حد شانه بالا بیاورید. در هر دست وزنه بگیرید. درحالی كه نفس را بیرون می‌دهید، دست‌ها را بالا ببرید و عمودی بالای سر بگیرید بعد درحالی كه از بینی نفس می‌كشید، به حالت اول برگردید.

تمرین شماره 6
تقویت عضلات چهارسر ران
پاها را به عرض شانه باز كنید. كمرتان باید صاف باشد. در همین حالت زانوها را خم كنید. درحالی كه نفس را از بینی داخل ریه‌ها می‌كشید، به حالت اول برگردید. اگر انجام این تمرین برایتان سخت است، تعداد تكرارها را كم كنید. بعد از هر 15 دقیقه تكرار تمرین، 30 تا 60 دقیقه استراحت كنید و ست بعدی را آغاز كنید.

تمرین شماره 7
تقویت عضلات ستون فقرات و كمر
به كمر بخوابید. زانوها را كمی خم كنید. دست‌ها را كنارتان روی زمین بگذارید یا به پهلو بچسبانید. درحالی كه نفستان را بیرون می‌دهید، كمر را از زمین بلند كنید و تا جای ممكن سعی كنید دست‌ها به زانو نزدیك شود.

تمرین شماره 8
تقویت عضلات مورب داخلی و خارجی
سرپا بایستید. پاها را كمی از هم باز كنید و وزنه دست بگیرید. درحالی كه نفس را بیرون می‌دهید، كمی به پهلوی چپ خم شوید و درحالی كه دوباره نفس می‌كشید، به حالت اول برگردید. بعد از 15 مرتبه تكرار 30 تا 60 ثانیه استراحت كنید. سپس تمرین را با پهلوی راست بدن آغاز كنید.

ارسال به تلگرام
ارسال نظر برای این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی
برنامه اندروید وبسایت یافان

شما می توانید با دانلود این برنامه برای موبایل

اندروید خود مجله اینترنتی یافان را دنبال کنید.

دانلود

معرفی کانال تلگرام کنکوری ها

کانال تلگرام کنکوری ها

@konkory

https://telegram.me/konkory

بهترین کانال برای بچه های کنکوری

اطلاعات کاربری
نظرسنجی
اگه گوشیت گم شه بیشتر نگران چی هستی؟



اگه یکی ذل بزنه تو چشات تو از رو میری یا اون؟


تبلیغات

بازی و برنامه اندروید 


تبادل لینک


آموزش آشپزی


تبلیغات شما در این مکان

تماس با 09333916488





نرم افزار افزایش بازدید وبسایت و وبلاگ

2000 جم رایگان کلش

ذکر ایام هفته