close
چت روم
روش ورزش کردن تا سینه هایتان کوچک نشوند؟-مجله یافان
loading...

مجله یافان-جدید ترین اس ام اس و مطالب جالب وخواندنی

کاهش وزن به کوچک شدن همه ی قسمت های بدن از جمله سینه ها منجر می شود، برای اینکه سینه ها ظاهر بهتری داشته باشند تمریناتی وجود دارد که در اینجا با آن ها آشنا می ش

بسته کسب درآمد با تخفیف ویژه

جدید ترین مطالب مجله یافان
عکس های جدید و شخصی صدف طاهریان
تاریخ : جمعه 02 بهمن 1394
سحر قریشی با چهره ای کتک خورده+عکس
تاریخ : جمعه 02 بهمن 1394
نقشه ضد دراگون تاون هال ۸ کلش اف کلنز
تاریخ : پنجشنبه 01 بهمن 1394
مپ وار تاون هال 10 قوی
تاریخ : پنجشنبه 01 بهمن 1394
ابزار ذکر ایام هفته+کد
تاریخ : یکشنبه 27 دی 1394
معرفی آیفون 7 +شکل آن
تاریخ : پنجشنبه 05 آذر 1394
بزرگترین کباب بناب-کباب ۵ متری
تاریخ : پنجشنبه 05 آذر 1394
مدل شال و کلاه بافتنی دخترانه جدید
تاریخ : یکشنبه 01 آذر 1394
لباس مجلسی شیک
تاریخ : شنبه 30 آبان 1394
جدیدترین عکس های سمیرا حسینی
تاریخ : پنجشنبه 28 آبان 1394
مدل های جدید تزیین منزل همراه با چوب
تاریخ : چهارشنبه 27 آبان 1394
روش هایی برای زیبا شدن لب
تاریخ : چهارشنبه 27 آبان 1394
طرز تهیه سالاد ایتالیایی با مرغ
تاریخ : دوشنبه 25 آبان 1394
عکس نوشته های زیبای عاشقانه
تاریخ : شنبه 23 آبان 1394
مبارزه با خستگی بعد از ناهار
تاریخ : پنجشنبه 21 آبان 1394
آموزش ساخت ربات در تلگرام
تاریخ : پنجشنبه 21 آبان 1394
آموزش Paint ویندوز
تاریخ : چهارشنبه 20 آبان 1394
چگونه شبکه وای فای WPA و WPA2 را هک کنیم؟
تاریخ : سه شنبه 19 آبان 1394
بسته کسب درآمد با تخفیف ویژه

yfun بازدید : 257 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات ()

کاهش وزن به کوچک شدن همه ی قسمت های بدن از جمله سینه ها منجر می شود، برای اینکه سینه ها ظاهر بهتری داشته باشند تمریناتی وجود دارد که در اینجا با آن ها آشنا می شوید.

برعکس اعتقادی که همه‌گیر است، هیچ رژیم غذایی، تمرین یا قرص‌هایی وجود ندارد که بتواند کنترل کند از کجای بدنتان وزن کم شود و از کجا کم نشود. به عقیده‌ی انجمن ورزش آمریکا، کاهش وزن بر روی تمام نواحی بدن که چربی در آنجا ذخیره می‌شود، از جمله سینه‌ها تاثیرگذار است.

از آنجا که پستان روی عضلات سینه قرار گرفته است، تمرینات خاصی می‌توانند به بهبود ظاهر پستان‌ها کمک کنند.

مرحله ۱

حداقل ۱۵۰ دقیقه در هفته، با شدت متوسط – سنگین ورزش کنید. دوچرخه‌سواری کنید، بدوید یا شنا کنید. مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها، بزرگسالان را تشویق می‌کند تا برای مزایای سلامتی، حداقل ۳۰۰ دقیقه در هفته برای ورزش وقت بگذارند.

توجه داشته باشید مادامیکه کالری مصرفی‌تان با مقدار کالری که می‌سوزانید برابر باشد، وزن کم نمی‌کنید و بافت سینه‌تان را از دست نخواهید داد.

اما اگر فعالیت شما و خورد و خوراکتان باعث شود وزن کم کنید، می‌توانید از دست دادن بافت سینه‌تان را نیز انتظار داشته باشید. عضلات سفت و ورزیده‌ی سینه در زیر پستان، می‌توانند باعث شوند پستان‌های شما بزرگ‌تر بنظر بیاید.

مرحله ۲

عضلات سینه‌تان را تقویت کنید. تمرینات خاص استقامتی همچون شنا سوئدی یا حرکت کرمی، می‌توانند باعث شوند سینه‌های شما شکل بگیرد. برای اینکه تمرین حرکت کرمی را انجام دهید، بایستید، با خم شدن از کمر، به جلو متمایل شوید و کف دستانتان را روی زمین بگذارید. اگر در این صورت دستتان به زمین نمی‌رسد، زانوهایتان را نیز خم کنید.

به آرامی روی دستانتان راه بروید تا بدنتان با زمین موازی شود. حالا یک شنا سوئدی انجام دهید، سپس دوباره روی دستانتان به عقب بازگردید و تا موقعیت اولی که در تمرین داشتید بازگردید. تمرین حرکت کرمی را در ۳ ست و ۱۰ تکرار، هر یک روز در میان انجام دهید.

مرحله ۳

از وزنه‌ها استفاده کنید. تمرینات خاصی با وزنه، مانند پرس سینه، عضلات سینه‌تان را شکل خواهند داد، بنابراین باعث خواهد شد تا پستان‌های شما نیز شکل گرفته و بزرگ‌تر بنظر بیایند. هالتری آماده کرده و روی نیمکت دراز بکشید. پس از کندن هالتر از جا، آنرا پایین بیاورید تا نزدیک به سینه‌تان شود. حالا به بازوهایتان فشار بیاورید تا هالتر به سمت بالا هدایت شود.

یک ثانیه صبر کنید، سپس دوباره هالتر را پایین بیاورید. این تمرین را در ۳ ست و ۱۰ تکرار انجام دهید. برای رعایت احتیاط، تمرینات این چنینی را بدون وجود کسی که هوای شما را داشته باشد انجام ندهید.

مرحله ۴

هنگام اجرای تمرین لانگ، یا حرکت تعادلی گام به جلو، یک توپ ابری را روبروی سینه‌ی خود نگاه دارید و در طول این تمرین آنرا مستقیما به سمت دوست یا حریف تمرینی‌تان پرتاب کنید. این تمرین را در ۳ ست و با ۱۰ تکرار انجام دهید.

مرحله ۵

حرکت پلانک انجام دهید. برای انجام این حرکت، به حالتی که هنگام شنا سوئدی در می‌آیید، روی زمین قرار بگیرید، اما بجای اینکه فشار وزنتان را روی کف دست‌هایتان بیندازید، از ساعدتان استفاده کنید.

پای چپ‌تان را از زانو خم کرده و به سمت سینه‌تان بالا بکشید. چند ثانیه صبر کنید، سپس پایتان را به حالت اولش باز گردانید. همین کار را با پای مخالف انجام دهید. این تمرین را باید در ۳ ست و با ۱۰ تکرار اجرا کنید.

توجه

هنگام تمرین یک سینه‌بند ورزشی مناسب و اندازه به تن کنید. ورزش‌های شدیدمانند دویدن، طناب زدن یا ایروبیک، ممکن است باعث بحرکت در آمدن سینه‌ها شده و رباط‌های پستان کش آمده و حالت آویزان پیدا کند.

بنابراین باید یک سینه‌بند ورزشی انتخاب نمایید تا به بهترین وجه از سینه‌های شما پشتیبانی کرده و کاملا مناسب اندازه‌ی کاپ سینه‌ی شما باشد. سینه‌بند ورزشی باید متناسب با شدت ورزش شما انتخاب شود.

نکات

اگر خیلی وزن کم کرده‌اید و ناخواسته سینه‌هایتان کوچک شده است، می‌توانید لباس زیر خاصی بخرید که به بزرگ‌تر نشان دادن سینه‌هایتان کمک کند، مثلا لباس‌های یقه هالتری یا تاپ‌های فیت، سینه‌بندهای فنردار یا پد دار. اگر کنار آمدن با این موضوع برایتان دشوار شد، می‌توانید با پزشکتان درباره‌ی عمل‌های زیبایی پستان مشورت نمایید.

ارسال به تلگرام
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی
برنامه اندروید وبسایت یافان

شما می توانید با دانلود این برنامه برای موبایل

اندروید خود مجله اینترنتی یافان را دنبال کنید.

دانلود

معرفی کانال تلگرام کنکوری ها

کانال تلگرام کنکوری ها

@konkory

https://telegram.me/konkory

بهترین کانال برای بچه های کنکوری

اطلاعات کاربری
نظرسنجی
اگه گوشیت گم شه بیشتر نگران چی هستی؟



اگه یکی ذل بزنه تو چشات تو از رو میری یا اون؟


تبلیغات

بازی و برنامه اندروید 


تبادل لینک


آموزش آشپزی


تبلیغات شما در این مکان

تماس با 09333916488





نرم افزار افزایش بازدید وبسایت و وبلاگ

2000 جم رایگان کلش

ذکر ایام هفته